sobota, 10 sierpnia 2013

Zwiastun nowej historii


7 komentarzy:

  1. Jeju, zwiastun cudowny <3 Słońce, zdradzisz mi jaką piosenkę użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to piosenka do filmu 'Szybcy i wściekli 6'
      2 Chainz ft. Wiz Khalifa - We own it.

      Usuń
  2. Zwiastun jest genialny. Mam tylko jedno pytanie :3 Kiedy to opowiadanie będzie miało start? xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ono juz dawno mialo start. Link jest w opisie zwiastuna

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiastun jest na prawdę dobry. Mogłabym nawet powiedzieć że prawie profesjonalny.
    Bardzo ciekawe opowiadanie ;p
    moje GG:48307990 Miło by było gdybyś napisała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej nominowałam cie do The Versatile Blogger Więcej info u mnie http://it-was-better-to-die.blogspot.com/p/the-versatile-blogger.html Zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw dla mnie swoją opinię tylko bądź szczery ;) Skyfallgirl