wtorek, 6 sierpnia 2013

Informacja + The Versatile Blogger

Rozdział powinien pojawić się w tym tygodniu, ale nie wiem jak będzie, gdyż ciężko się piszę leżąc w kołnierzu na szyi :/ Chciałabym już dodać i czekać na Wasze opinię, ale jak mówię z powodu urazu jest ciężko siedzieć przy komputerze. Przepraszam...
(Notka jest pisana przez koleżankę, ja dyktuję :)
CHCIAŁAM RÓWNIEŻ ZROBIĆ COŚ TAKIEGO, ŻE NA ASKU BĘDZIECIE MOGLI MNIE POZNAĆ I PYTAĆ O CO TYLKO CHCECIE. I TAK MAM 14 LAT :)
 

The Versatile Blogger 

Nie  będę nikogo dominowała, ale podam kilka faktów o sobie.
1. Pisanie sprawia mi wielką przyjemność, choć wiem, że do czegoś dobrego jeszcze mi daleko.
2. Uwielbiam czytać książki, w które zagłębiam się i żyję realiami bohaterów.
3. Mam bratanicę :) (haha co za fakt).
4. Mam dwóch dużo starszych braci.
5. Chodzę do gimnazjum w Warszawie.
6. Często piszę na lekcjach w swoich magicznym zeszycie, który potem przechodzi przez ręce moich kolegów i koleżanek i na szczęście nie trafia do nauczyciela. 
7. Mam wiele dobrych koleżanek i nawet przyjaciela i przyjaciółkę poznanych przez internet. 
8. Kocham pisać opowiadania z Karoliną na GG. Potem to kopiuje i jak nie którzy wiedzą mamy swoje blogi. 
9. Lubię bawić się filmikami. 
10. Moją ulubioną piosenką dzisiaj jest Nice-LemON, a ulubiony film to Joe Black. Raz obejrzałam i się zakochałam. Hmm może to urok Brada Pitta :D

Podałam 10 faktów, czyli o 7 więcej..Upss.. 
Do napisania :*

3 komentarze:

Zostaw dla mnie swoją opinię tylko bądź szczery ;) Skyfallgirl